Dags att gå upp

God Morgon alla Ljushuvud!
Det är väl dags att stiga upp nu?
Själv vakna man 6.15 segade sig upp från sängen ner och åt frukost och då märkte jag att....jaha de regnar, då slipper jag platta håret. För jag ska gå fram till bussen, visst de finns paraply och allt men håret känner av fukten och gör att de inte blir så jätte rakt. Så är de iaf på mitt vad jag har lärt mig. Så nu sitter jag här och har lite tid över. Ska snart fixa de sista sen börja ta på mig ytterkläder, mota katten så den inte springer ut.. fälla upp paraplyet och sen börja traska.
Skola fram till 3 idag. Hoppas tiden kommer gå snabbt och de är roliga uppgiter idag
Vi hörs under dagen.
/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0