ingen panik, alla på en gång

efter att el gubbarna hade varit här och fixat tvättmaskinen och allt i badrummet.
Och efter att jag hade tvättat golvet efter dom tog jag mig till min kära frisörsalong och beställde ny tid till klippning & färgning. Mycket bra time match bågra dagar innan skolan börjar igen.
Där efter stack jag med buss in till lund och kollade upp lite saker och köpte andra
Asså folket kom igen alla vill hit och dit men inte går de fortare att stressa mer än vad det redan är nu i juletider
Jag stötte på skrikande barn, bråk mellan kund och butiksbiträde och massa annat.

Lugn ingen panik...Alla på en gång!


Efter ett par timmar i stan och genom blöta stövlar tog jag bussen hem igen
och snabbt gömde undan julklappar haha
mina föräldrar ha redan sagt var mina finns och vart jag inte får kolla
kan man hålla sig?
jag har lovat mig själv att inte kolla och jag har hållt det nu i snart 1 vecka

starkt jobbat av mig woohoo :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0