Inte förrän nu

Hej bloggen och alla som klickat in på min sida.
Mitt första inlägg för idag blir inte förrän nu eftersom idag har jag bara tagit de lugnt.
Sen i eftermiddags köpte jag lite julklappar som nästan alla andra gör.
De är helt sjukt va mycket folk de är nu i juletider.
Men vänta bara till mellandags rean, då visar varje kvinna sitt klös och nästan krigar för att få kläderna dom vill ha. Så som dom ska slåss för den där tröjan som ligger på bordet eller hänger på galjen.

Imorgon ska jag nog till min kära vän Nathalie men innan de snabbt till stan och fixa en julklapp till mamma

Klart slut för stunden
/E.

Kommentarer
Postat av: nathalieh

tja, skitnice blogg!

allt är bra dig elr? :)

2009-12-21 @ 22:25:37
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0