Man lär sig något nytt varje dag

Ligger i sängen och spelar spel på internet. Snart kommer mamma hem och har med sig mat, ändå bra för jag är ut svulten.
Skolan idag va jätte nice. Först kolla vi på en sjuk engelsk film sen efter lunchen skulle vi göra en film affisch till den genre vi hade blivit tilldelad. Min var Zombiem sen var de bestämt att filmen skulle heta tomten.
bara för de är nära jul och vårt projekt heter jul kul....gud vad lärare gillar att skoja till de.
Använde mig av ett ansikte jag hitta på google resten sen hällde jag i lite mer finesser och viiiiiiippps så kom resultatet.
Vad tycker ni?
Ser detta ut som en sån filmaffisch som kan sitta utanför biografer och representera en film?

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: tack, riktigt snygg affisch btw :) <3

2009-12-10 @ 21:15:59
URL: http://fffannsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0