Säg vad man inte kan?

Säg vad man inte kan nu förtiden.

Först kom datorn och den utvecklingen har gått så otroligt snabbt.

Sen kom ju det där internet. Folket visste knapp vad det var för något men kolla nu?

Alla har de, de finns i princip allt på internet.

Det finns saker som är jätte bra men sen finns det saker som inte alls borde existera.

 

Är du osminkad på en bild?

DONT WORRY

nu kan du sminka dig själv på internet .

Inte så du liksom blir de på riktigt utan mer för att få bilden lite mer glamourös.

 

Fattar ni? Nu har det gått så långt att man till och med kan det.

Vad är nästa sak?

 

 

Ni ska nu få se ett exempel som jag gjort över internet

Bilden är oseriös men jag är den jag är och jag gillar bjuda på mig själv.

 

Den här bilden är 100% oredigerad och 100% osminkad

 

Efter en stund på internet.....

Nu har jag inte gjort så värst fin sminkning men det är mest för ni ska kunna se möjligheterna

 

Vad är era åsikter kring det här?

Tycker ni det är en bra eller dålig finess?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0