Varför snö?

snön börjar falla och de gör den här med på min blogg.
Men vad blir de av de...jo slask?
Ska de va så ska de va ordentligt ( fan så ska man nog inte säga...knacka i trä!)
visst är det vackert när man ser det falla och på marken ligger vit vacker glimrande snö som ingen trampat i.
men har ni tänkt på alla negativa saker den ställer till med
Snöns + sida
- Vackert
- Pulka åkning
- Snökrig

Snöns - sida
- Kallt som fan
- orsakar olyckor
- sjukt onödigt när de töar
Det finns säkert fler saker man kan lägga till under +/- minus sidorna men jag tror ändå det väger ganska jämt.
Så vad tycker vi folket, tänk efter gillar du det eller inte?
Säg inte att du gillar de om du sen klagar
/E.

Kommentarer
Postat av: Jenn

Jag är lite mitt emellan där jag, tycker det är sjukt vackert men ändå så gillar jag inte att man tex. måste ut och gå när det liksom är hur mycket snö som helst. Söt blogg btw :)

2009-12-16 @ 20:45:42
URL: http://jillskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0