Tretton.

dålig uppdatering jag ber om ursäkt men ja.
Idag är det fredagen den 13.
varför just talet tretton och varför just fredag?
en sån sak som alla känner till.
tänk ändå vad livet är uppbyggt på traditioner och andra små dagar eller "titlar"
fantiserar vi om saker just denna dagen och skyller sen på "de är fredagen den 13e"
kan de vara så?
attt bara för de har blivit en så kallad oturs dag så har man rätt eller skyller allt automatsikt på just denna dagen?
jag drabbades väl inte av något så värst stor 
men trångel med bussarna och sen försvann typ halva mitt skolarbete men de löste sig genom att jag fick skriva om, inte kul men de funka.
ta hand om er

/ E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg ;D

2009-11-14 @ 13:27:48
URL: http://turkostlakan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte som alla andra gratissidor: http://www.fairity.se/pwn.php?ID=10

2009-11-14 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0