80

kort men skön dag i skolan och tåget hem idag var riktigt skönt för jag var helt slut i huvudet. i väntan på bussen såg jag min mathilda jag känt i dryga 11 år så jag trippa över gatan och pratade med henne tills våra bussar kom. Väl hemma var det snabbt mat och sen var de dags för körning idag med. känns som jag bara pratar om de men idag var de nytt moment. har ingen talan i bilen, säger pappa vänster så är de vänster och säger jag att ajg inte vill så har de ingen betydelse. revinge rakan idag och lite i byn. 80km/h är fan skit mycket när DU själv sitter som nybörjare vid ratten. idag fick tålamodet lite spel men jag lovar att större utbrott kommer komma. allt gick iaf skit bra och allt avslutades med att jag körde hem och fick en bra feedback av mamma och pappa.
nu väntas mer grunder, mer mer mer. och små saker. och öva öva öva

tänk när jag väl kör från skolan och mamma hämtar mig, helt galet. men det kommer inte vara någon big deal när det väl är dags för då har jag ryggsäck med kunskap
nu ska jag se lite program på olika play kanalerna jag missat under veckan sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0