A red car

Glöm bil köp i veckan som kommer, glöm allt tjat.
Vi åkte iväg med en bil och kom hem med två. Vi har nu köpt min bil eller ja den ska ju vara vår extra bil i familjen men jag kommer använda den mest därför är den min. sparar redan pengar till bil så när jag får körkortet om ca 10 månader så får jag se om jag kommer behålla den jag har nu eller jag köper en dyrare. Har spenderat som sagt den här dagen på att leta bilar och den jag trodde skulle vara en pärla var en pärla. Imorgon kommer de bli tvättning och städning av bilen så den får min style haha sen på kvällen ska jag köra ut till mormor och morfar. Och på måndag är de på riktigt med pappa eller mamma i bilen. De ska slitas som sjutton gubbar för när jag väl är 18 ska de bli körkort direkt. Och de kommer bli så bra så, längtar redan.
Nu ska jag slänga mig på soffan och käka chips och helt enkelt bara njuta av kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0