annorlunda fredag

Sitter vid köksbordet och väntar på att pannkakorna ska bli färdiga i ugnen, det är frysta färdiga pannkakor man bara lägger in i ugnen och värmer upp. Verkligen bra att ha hemma dagar man helt enkelt inte orkar laga mer invecklad mat. vid ca 11.50 ska jag ta bussen för att idag börjar jag inte skolan förrän 1 och går till 4. ingen rolig tid att sitta på skola men vad ska man göra när man inte har någon makt. Jag ska i alla fall ha energin uppe hela tiden så jag äter och har med mig frukt och choklad som man kan knapra på mellan raderna på sin kodning till hemsida.

Ska verkligen använda timmarna för att kunna gå ifrån skolan stolt att man har till stora delar hela projektet klart.
Så nästa vecka när många sitter och är stressade och försöker få ihop sitt projekt sitter jag ute på gräset och slappar. Jag tycker själv det är bättre att göra allt från början och sen kunna ta de lugnt än att slappa först några dagar sen få ångest och stressar i sista minuten.

Jag blev utkallad härom dagen för att prata med en av mina lärare om mina mål och framtid.
Eftersom jag inte har något att ta igen, så fick jag bara höra beröm och det glädjer mig. Vi har lagt upp en plan på uppgifter till mig eftersom lärarna tycker jag har mer kapacitet för högre uppgifter och högre betyg. När en lärare säger att man kommer gå ut med MVG som slut betyg i deras ämne redan i ettan så hr man visat kunskap och jag känner själv att jag kan mer. Så det kommer bli kul att få slita lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0