D-Day

idag är det dags för oss graf elever att bli grillade. I vårt projekt är sista slutet en "arbetsintervju" man konkurrerar mot dom man har mot sig i samma företag och efter intervjun kommer en i gruppen få det så kallade "jobbet". Inte på riktigt då, men jag älskar faktiskt att lärarna har så mycket fantasi och verkligen gör något roligt av våra arbeten. Vet inte hur de ligger till i dom andra profilerna men vi på graf, vi har det bra!Håller på att kolla igenom lite tips och frågor nu och hoppas på att de kommer till någon nytta. För kl halv 2 ska jag och min grupp som har findus som företag läggas på grillen och det är då upp till bevis. Jag är ensam tjej i min grupp och konkurrerar mot 3 killar så jag får själv stå för girlpower styrkan.
så spännande..
på återseende❤......

Kommentarer
Postat av: Gustavebba

Very interesting site --- quite informative

2011-02-09 @ 07:58:16
URL: http://gustavebba.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0