en söndag

medan andra använder söndagen till att vara bakis, spela match, städa, träffa släkt eller vad det nu kan vara så vad gör då jag? Jo jag har städat och polerat bilen i 6 timmar, rycktes upp ur sängen vid lite över 9 sen var de bara att dra igång enligt pappa och så har det varit hela dagen. Har ont i hela kroppen men fin som tusan blev den. Tog en runda ut till mormor och morfar innan och nu ska jag bädda ner mig i nybäddade lakan, helt underbart!

Jag brukar ju använda söndagen till att städa men har mamma städat i huset och jag och pappa fixat min bil.
Min pappa vet vad det handlar om när det gäller att ta vårda om bilar tro mig! Han har varit bil intresserad och hållt på med det sen han var en liten knatte på 6år så jag tror på det han säger och det blev en hej dundrande resultat.
Det här gjorde vi bra pappa, du är toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0