fast car

det blev som jag sa trots timmarna vi hade håltimme på så stannade jag kvar i skolan och var med på idrotten och matten. har varit runt idag och kollat på bil till mig med mamma och pappa, inget som föll oss på smaken idag. Bilen vi mest trodde var något att ha visade sig inte alls så som vi trodde när vi väl provkörde den. Men jag tycker verkligen det är kul att få komma till det här steget. visst jag har kört innan men nu är de allvar ska vara så förberedd så när jag väl fyller 18 ska jag köra upp och BANG sen har man körkortet. jag vet att jag kommer klara det bra. så nu behöver vi ju en bil till och då är jag med för att säga mitt eftersom det är den bilen jag kommer ägna lite mindre än 1 år i för att övningsköra sen blir det väl förmodligen en annan som första bil när de väl allt är grönt och klart.
tuta och köra
nu ska jag stänga datorn för kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0