Gott & blandat

Vaknade och hade ingen lust till något, fast med envishet tog jag mig min väg till skolan och dagen har väl rullat på och har fått vissa saker helt klara. känns otroligt skönt, ska bara fixa en bild på annonsen och få p.brevet rättat sen är grunderna klara och dags för hemsidans skapelse. efter skolan tog jag tåget hem för jag tänkte jag skulle träffa en person, fick sällskap av marcel och hans klasskompis på tåget. Galna killar men härliga. Den personen jag hade tänkt träffa blev missförstånd eller kalla de va du vill. Men jag fattar inte riktigt vad som hände och varför du blev som du blev. Men jag ber om ursäkt och ska inte heller vara någon gnällspik.

När jag väl kommit hem så åkte vi och tittade på utemöbler, kände att jag behövde ha tankarna på något annat så jag kollade i affärer medan föräldarna var på sitt håll. Lite små shopping men är hel nöjd med köpen. Väl hemma nu tänkte jag att jag skulle vara flitig och börja på min hemsida men jag vet inte vad som är fel för inget vill som jag vill. Minsta fel och allt blir fel. Är inte heller på de humöret för att plöja igenom en hel kodning för att hitta det lilla felet så jag har stängt ner och tänker nu bädda ner mig i stället för inte kommer jag något längre idag.

Nu ska jag inte skriva mer klandriga och negativa texter utan bädda ner mig och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0