helt otroligt

arbetet i skolan är nu klart och slut. intervjun gick bra och i morgon får vi antagligen reda på vem som lyckades bäst i grupperna och får dom "jobben". Slutade efter min intervju vid 2 och då tog jag tåget, sjukt skönt idag faktiskt och sen den kära bussen sista biten hem. Käkade lite sen när pappa kom hem så tog vi oss ut och körde. Det här är bara 2:a gången jag är ute lagligt, jag har testat bil innan men då på o trafikerade vägar och idag var det helt otroligt. Ni som inte bor där jag gör vet inte vad jag menar när jag säger mossen men okej. Jag har iaf kört mossen kanske 12 ggr runt runt runt nu idag. Jag har stött på kalvar på vägen, idioter som kör som fan. Jag kan växla som en gud redan och idag backade jag och pappa satt som förstelnad och sa: Fyfan man kan tro du har gjort det här förut. Nu vid 21 så bestämmde vi oss för att sluta för dagen och då säger pappa: Bra nu kör vi hem, jag tittar på han och menar: EH JAG? KÖRA? och där bar det av. Körde den sista biten hem också en liten extra rund.
jag är så stolt så jag är....stolt!

kan de vara intressant att följa mig mer intensivt här på bloggen vägen till att få mitt körkort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0