I will do it

Jag har inte varit såhär trött som jag är idag på månader. jag brukar absolut inte vara den som har svårt att ta mig upp på morgonen men jo, jag har kommit i en sån fas nu när somnar om om morgnarna. Jag tror jag kom på lösningen i morse. Min allergi! trots att de inte är högsäsong så är de måtlig pollen nu för tiden och jag blir så trött av de. Ska jag ta mina allergitabletter? nästan kul för en av biverkningarna på dom är just trötthet.
om det inte står regn i backen när jag väl kommit hem idag så ska det ut och köras idag igen.

Nu till något annat, idol är i krokarna här på lördag och jag önskar alla lycka till.
har funderat på samma sak nu i ett år men jag vet inte riktigt, jag vill inte rycka upp något nytt eller riva upp något gammalt så jag tänker inte söka det här året. Om jag ska söka blir det nästa år eller nästa där på om idol håller i sig. Jag inga stor förväntningar vill bara se vad dom säger, men klart man inte skulle tacka nej till en guldbiljett. Om det skulle hända så vill jag ju då kunna ta den chansen och veta att jag inte förstör min skolgång eller liknande.

Nu drar snart min skoldag igång och den ser ut som en helt vanlig torsdag, fast man vet ju inte.
Kom ihåg! Allt kan hända på skolan eller i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0