inget ovanligt

dagen idag har inte varit mer annorlunda än vanligt, förutom prov annars var den väl som alla andra dagar lik. Alltså helt underbara och ikväll har jag varit iväg lite och kört med pappa sen har jag pratat i telefon och bara slappat. Imorgon blir de en lugn dag med brännboll på schemat. och enligt vädergubbarna ska det bli en riktig stekar dag så jag kommer köra på vårkläder och solbrillor om det verkar bra imorgon när klockan ringer. nu ska jag snacka lite med mina party pinglor och kolla i garderoben var den har att bjuda på till imorgon. Annars för övrigt blir de fotboll som har rullat på tvn sen de börja,
godnatt bloggen, godnatt jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0