It's over

då var påsken över och mina dagars arbete också, det har varit lugnt men idag har de varit mycket att göra men det har bara varit kul. men det är väl nu när man kommer hem som man känner hur trött man är, huvudvärk har jag men det kan jag förstå efter allt idag. ett känt ansikte dök upp i restaurangen idag, Mija från programmet bygglov. alltid trevligt. som sagt där är ju lite kändisar som dyker upp har jag hört och även varit med om. imorgon är det skola och jag ska upp ännu tidigare än vad jag gått upp nu dom här dagarna jag jobbat. har fått kämpa, hur blir de då imorgon?
lång vecka ser det ut att bli i skolan och det är väl inget jätte roligt precis
längtan efter fredag förstördes verklgen nu när jag ser att jag går till 16.00?
vi har innan gått till 15.30 men nu är dom ju så kreativa så vi ska tydligen få till 16 vilket kommer bli extremt jobbigt efter en veckas lov/arbete.
nu väntas tvn en stund sen ska jag sova tidigt för det behövs, det känns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0