kan inte vara mer än lycklig

en tråkig dag fast den har varit helt underbar. övning inför nationella och w.design. jag har vetat så länge att det här har varit rätt väg för mig och att höra det från någon man ser upp till rör en. All respekt och beröm jag fick idag var så jag kände värmen inom bords. Jag kunde höra mig själv säga " äntligen får du visa vad du kan". jag gick ifrån skolan sent, senare än vanligt men med ett stort leende, större än vanligt.
jag har tidigare blivit behandlad fel, men här har människorna ögonen öppna för personerna som vill lyckas

Mitt rum ser ut som ett bombnedslag, ont i min fot men jag ler
Jag ler så mycket så jag får träningsvärk i munnen.
Jag hade kunnat ställa mig på gröningen utanför och bara skrika.
För jag har blivit sedd
Upptäckt av andra ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0