lax och citron

har nu spenderat denna fredagskväll i soffan framför tvn mer orkar jag inte efter 9 timmars arbete.
det kommer inte bli så mycket bloggande under den här helgen eftersom jag jobbar och när jag väl kommer hem försöker jag hitta på något om jag orkar. Det kan väl bli några små snabba inlägg liknande det här men inget ut över det. i morgon är det bara upp till bevis om det kommer jätte mycket folk, som idag var jag både i kassan, i köket, disken och ute.
hur gick de till?
har jag klonat mig?
nejnej jag är helt enkelt bara kvick på fötterna.
imorgon när ni sover som skönast står jag och gör mat och baguetter
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0