On the road

orkade inte skriva något inlägg igår kväll för jag ville inte sitta vid datorn. efter skolan som slutade 4 så åkte jag halvvägs hem sen blev jag hämtad på vägen. Lite saker som skulle införskaffas och när vi skulle hemåt träffade vi på en av mina bästa vänners storebror som nu köpt bil, det blev tydligen som han kollade på när vi träffade på han härom dagen. Grattis till alex! nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar så vi kan äta sen ska vi åka runt och kolla på bil till mig. WOHO! har suttit och valt ut lite bilar nu som pappa ringt på så nu är de upp till bevis för bilarna och vara snygga. Är där någon pärla blir den min i veckan, känns konstig att jag sitter här och snackar bil och körkort. Var jag inte precis 10 och fick mobiltelefon..åren går så fruktansvärt fort och jag ska om mindre än ett år köra upp för körkort.

För att ta upp något annat så har jag fått nytt jobb på kroken, ska jobba i slutet av maj och även då designa skyltar igen. Pengarna rullar in som de ska och de går bra nu...

Varje dag fylls min stora spargris med något mynt jag står kvar med målet att tömma den i december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0