PIGGELIN

för att gå från halv 10 till halv 5 idag i skolan så är jag ovanligt pigg idag, jag var inte alls trött på vägen hem, har varit ute och gått en runda och njutit av vädret. I skolan var det som vanligt föörutom b.larmet 2 ggr, betygs snack och ett nytt ämne. Inget att klaga på mer än att ibland var de svårt att hålla sig för skratt på lektionen, men jag tror det kommer bli hur bra som helst om man bara accepterar honom som man själv vill bli behandlad.
Har precis gett mitt hår en hälso omgång vilket innebär inpackning, care up medel och lite medel för mina lockar som utan regler blir till en lejonman. Nej nu ska jag kolla vidare lite på datorn och spela spel sen ska jag sussa kudden. Godnatt alla på vårt klot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0