ROCK AWAY

Grattis på födelsedagen pappa! du har sagt att du slutade fylla år när du fyllt 34 men i år ville du fylla år hur kommer det sig. jag har en aning att de kan vara för du ville ha en ny polerings maskin till bilen. haha du är go.
idag har jag varit i skolan igen sällskap även av hanna idag som hade ett litet privat studiebesök på vår skola för att få se hur de går till en helt vanlig dag eller förlåt ingen dag på vår skola är ju den andra lik men men.
alltid trevlig med dig hanna och vilket underbart väder det varit idag..fortsätt såhär.
varit och bytat tillbaka mina spets leggings efter den insidenten som hände. firat kvällen bra med tårta och mys nu ska jag designa lite och surfa runt lite sen är de dags att krypa till kojjs.
adjöss.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Imorgon kommer jag och besöker :)

2010-04-14 @ 19:18:06
URL: http://fannyhelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0