solen får mig att le

vilket fint väder idag, satt ute och åt glass precis och bara njöt av vädret.
nu känns det verkligen som vi är på rätt väg till finare väder och bättre årstid dock är jag allergisk mot pollen men får hoppas på att de inte blir så höghalt det här året. söndag och som vanligt nu förtiden städar vi lite och ska iväg en sväng sen om inget annat kommer i mellan. I morgon ska jag på läkarbesök och är då ledig från skolan. håller det här vädret i sig nu blir de en runda i stan efter och fika på något mysigt ställe med min älskade mamma.
nej nu ska jag skriva inhandlings lista och ta en runda med dammsugaren.
vi hörs i kväll skulle jag tro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0