som vanligt igen

skolan är igång och chikke är tillbaka. allt på topp!
projektet som är igång nu i 3 veckor är enligt mig väldigt kul eller vi har knappt kommit igång eftersom det var första dagen idag men det verkar i alla fall bli kul. går till 4 om dagarna denna veckan vilket känns tungt såhär efter lov då man kommit av rutinerna lite men jag är snart inne i det igen.
sitter och gör lite designer och äter magnum strawberry white,
den glassen i mitt hjärta❤

nu ska jag sätta ögonen i lite design sen blir det sällskapa kudden tills min otäcka typ väcker mig...
ja vi snackar så klart om min den där fruktansvärda väckarklockan som ringer aningen för tidigt enligt mig men som sagt den vill bara mig väl, och få mig till skolan i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0