tidigare än vanligt

en helt lugn dag idag med drygt en timmes lektion och idrott men idag orkade jag inte vara med så jag slutade 11 eftersom lektionen efter idrotten var inställd. riktigt skönt stannade tag en liten stund i skolan en sen tog jag mig mot tåget och åkte halvvägs och sen hem. imorgon blir de också en lugn dag och efter den tar jag mig till min kära gamla håla med nikky sen möter jag upp mina party pinglor och äter mat och liknande. Sen damer och herrar får kvällen bli som den blir men det kommer bli toppen vad som än blir av. Kan nog vänta mig att jag kommer få ett eller annat hjärtfullt fylle samtal av nikky men det är absolut ingen fara haha! Whenever wherever my friend❤

för att nämna en helt annan sak är att en ny design har varit färdig sen drygt en vecka tillbaka men jag vet inte om jag vill byta, eller jo det ska jag men det är faktiskt så att jag brukar göra flera stycken för att sen välja en så jag blir riktigt nöjd. jag känner att min blogg har vårkänslor till max men lite förändring och fix skadar aldrig så vi får väl se hur det blir.

nu ska jag släppa ut katten min och spana in vad som finns i kylskåpet för jag går med i princip tom mage.
dags för käk, sen ska jag iväg snabbt med pappa på lite till-helgen-ärende.
vi hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0