Under kudden

resan hem från skolan idag har aldrig varit så jobbig, jag sov nästan på bussen. väl hemma stod maten på bordet och jag fyllde min mage med god mat sen sov jag en halv timme för jag var tvungen. Sen har jag bara tittat på tv och suttit här vid datorn, i morgon ringer klockan lite tidigare än vanligt för då väntas tåget med patrik till malmö sen är de dags för prov i skolan. usch jag kommer gå och grubbla på det hela dagen efteråt om det går åt skogen. men man kan bara göra sitt bästa och inte mer. på fredag är det valborg och det ska firas med dom bästa tror att det kommer bli en rolig kväll. vänner man kan skratta med och vara sig själv med, det är dom man skulle förvara under kudden om nätterna om det gick bara för att hålla dom i säkert förvar och inte gå miste om dom.
vi hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0