Alla ni!

Alla ni där ute fredagen har rullat igång och om en stund ska jag ta mig mot bussen sen bär de av till skolan, där väntar ett dubbel pass med den segaste läraren jag haft sen jag börja sexårs verksamheten.
slutar halv 4 idag, yaaauoh! 2 feta dubbel pass men jag är van såhär har de varit sen vi började skolan men de kommer snart uppehåll om fredagar då vi i 4 veckor kommer sluta runt 12.15 och de kommer vara riktigt skönt.
har sjukt mycket att göra denna helgen men samtidigt många planerade planer.
så det återstår bara att se hur allt passar med tiden jag har över.
Nästa vecka är de sista veckan i det här nuvarande projektet och GUD VA SKÖNT!
tråkigtaste projektet vi har haft, sitter bara rätt upp och ner och skriver.
Nu packar jag ihop, vi hörs när jag kommit till skolan

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg :)

Ska vi följa varandra på blogglovin?



Kram

2010-02-12 @ 15:28:49
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Tagesilje

Your website is extremely interesting

2011-04-02 @ 21:03:11
URL: http://tagesilje.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0