De hör till lovet?

det brukar vara såhär att o vad sett hur sent jag går och lägger mig typ så kan jag bara sova längst till 12.
och nu när det väl är lov kommer tröttheten fram precis som om den vet att de är lov, jag vaknar vid 10 och tänker ja jag kan gå upp nu och göra frukost nästa sekund vaknar jag igen och ser att klockan är 10.40 och jag är en sån person som oftast tycker att sover man för länge så sover man bort dagen, för då helt plötsligt säger man oj är den redan 3 på dagen.

Jag är både en kvälls- och morgon människa vilket jag tycker är skönt, många är antingen eller men jag kan vara uppe sent lika mycket som att gå upp på morgonen tidigare än tuppen.

Tack vare det klarar jag av att pendla 5 dagar i veckan i över 1 timme, vet inte hur de hade sett ut om jag inte var en morgon människa.

Hur pigga är ni om klockan skulle ringa kvart i 6 vissa morgnar?

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

Du kom med i veckansblogg, nu gäller det att fixa röster. Lycka till! :)

2010-02-25 @ 13:20:36
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0