en motor vid huvudet

vaknade av att de lät som en motor bredvid mig men i själv verket var det min katt som låg på rygg bredvid mig och snarkade. Efter mycket om och men tog jag mig upp ur sängen trött som en snigel och gick in i duschen sen blev det en lång frukost framför tv:n, nu sitter jag vid datorn en stund och ska fixa lite saker sen får vi se vad dagen har att bjuda på.

hade velat spendera lite pengar och liknande men jag håller mig lugnt till nästa vecka då jag fyller år. Efter det ska de shoppas så plånboken ryker ♥

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

veckansbloggtävling på min blogg, anmäl dig gärna :)

2010-02-24 @ 13:53:55
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0