ibland vet man varken ut eller in

ja som många andra har jag nu sett melodifestivalen, jag är inte imponerad.
Ola var bra, men resten? Asså jag börjar tycka hela grejen börjar spåra ut.
Det ändras hit och dit, trixas hit och dit
Klart man kollar på de om man inte har något bättre att göra, för de är ju lite som en rutin.
Men näää jag har tröttnat helt på programet, jag ser alla låtar sen struntar jag i princip på hur de går.
För hur bra går de i eurovisn. song contest? skandal, år efter år.
För i den situationen har alla länderna massa pakter hit och dit.
de är ingen tävling längre, inte när de finns pakter eller fakade röster/låtar

Kommentarer
Postat av: DONKEN

linda och ola var de enda bra, olas scenframträdande kunde klart förbättras.. och hans tråkkläder. hehe... men ja. jag är mycket besviken denna gången. :(

2010-02-06 @ 23:04:31
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0