jag hade en känsla

Igår va en låååång kväll och natt, jag hade en trevlig kväll med mina party pinglor sen glad där in ansikten på dansgolvet man kände igen. Folk från byn man bor, från skolan, gamla klasskamrater, folk från O-town fester och helt nya ansikten. Enligt mig var det inte värt pengarna för musiken var dålig och alldeles för litet ställe för 650 pers.
ett litet dansgolv räcker inte, varje människa vill ha lite utrymme.
men som sagt i gotta feeling och kvällen blev så jäkla bra.
efter mycket skratt och fniss när viväl hade kommit hem somnade vi stenhårt vid 5 tiden på morgonen


vaknade upp med avdomnade tår och ett par snarkande vänner.
tog mig hemåt vid halv 4 tiden nu på eftermiddagen och sen dess har jag bara slappat och sett film och de ska jag fortsätta med nu hela kvällen, får se om jag drar vidare sen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0