karlsson på taket för en stund

ja om mamma är höjd rädd och pappa bara står och dirigerar vem ska då upp på taket och ta bort snö?
Jo jag! Jag vet sen bebistider att jag inte är smidigt för 5 öre men jag lyckas alltid med att få sådana uppdrag.
Ut genom mitt fönster på ett lutande tak, kände mig som bambi på hal is. fick bort lite men de måste töa lite till sen kommer allt rasa från taket. När jag kommer in och säger: aldrig mer upp på det taket får jag till svar av pappa: bra  nu vet du hur de känns för till sommaren ska du upp på de övre taket alltså de som är över mitt rum på andra våningen. Typ 39252 meter upp! asså aldrig, fast vi kan börja snacka vad jag får betalt för de sen kan vi kanske göra en deal pappa.

Nu ska jag rensa i garderoben och moppa golvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0