Personal shopper

Vid 4 tiden blev jag hämtad av min alldeles egna personal shopper och vi körde in till Lund stan.
mysigt att gå sådär på kvällen, fast mindre kul med blöta fötter trotts stövlar.
iaf så köpte jag en basic lång armad tröja. svart men är den bra ska jag köpa fler i fina vår färger.
älskar min p.shopper hon betalar alltid,.......hon är även min mamma haha.

idag är det 1 vecka till jag fyller år och det brukar antingen vara snö på min födelsedag eller början till vår
vad är det i år tycker ni? jag gillar inte det alls
jag vill ha knoppar på blommor och träd, halv gröna gräsmattor och vinter jackan ordentligt inlåst i förrådet.
..dagens kvälls-shoppning inköp

Kommentarer
Postat av: sigrid

lägg en röst i veckans blogg, klicka på länken: http://sigriidhedren.blogg.se/2010/february/utkast-feb-25-2010.html#comment :)



KRAM

2010-02-26 @ 12:21:46
URL: http://sigriidhedren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0