skärpning

idag har det inte blivit någon bloggning förrän nu eftersom jag blev uppdragen ur sängen kl 9 och redan innan 11 var jag och familjen i bilen..morgonpigga? Vi körde lite hit och dit, ett stopp blev IKEA. herregud med folk som skulle äta när vi skulle äta men de gick och jag fick med mig ännu mer saker till mitt rum. Nu väntar vi på att tapetserarna ska få tummarna ur hålen och komma hit för alla nya möbler till mitt rum står inpackade i mitt lilla dressingroom. Och jag vill verkligen få upp allt nu, dels för att jag vill få mitt rum som jag vill och att ha mer plats i klädkammaren.
på ikea blev de bland annat ett sidobord till rummet som ska vara vid fåtöljen. och lite små saker
enkelt och stilren, de är grått i verkligheten....
sen var vi på andra ställen och jag är en sån person som hittar saker jag inte direkt letar efter. om jag letar efter en jacka hittar jag ingen men jag hittar ett par skor? iaf så gick jag in på h&m och blicken fastna på ett par ljusbeiga sneakers på lappen lyste en fin rea lapp 50%. ett par fina sneakers för 100kr, dom hänger iaf med en säsong utan tvekan men också ett köp jag inte gråter över om de går i sönder eller ser för färlig ut efter våren/hösten. hittade även en extremt stor men skit fin klämma som kan nappa upp allt mitt hår i en och samma klämma. yes!
bara 100 kr, fantastiskt för garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0