Vi lider inte idag

vid den här tiden brukar jag och niky sitta och lida och längta efter mat. Magen brukar kurra högt och man rikitgt stirrar på klockan och räknar tiden. Det är helt ofattbart att vi idag sitter och inte någon av oss gnäller efter mat, jag tror det har något med att vi köpte varm choklad i morse. Ska de bli en vana?
Jag och nikky har till och med bestämmt att vi ska äta om 40 minuter så vi gör lite nytta
men nikky vad är de jag ser.....nu har du tappat koncentrationen✘
Nu ska jag fin slipa lite sen väntas mat.
Vi hörs!❤

Kommentarer
Postat av: Sondrealva

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-07-21 @ 08:18:51
URL: http://sondrealva.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0