Allt i en smäll

de blev väldigt kort inlägg igår men så är de när man går i skolan till halv 4 och sen frisören i 2 & halv timme
när jag kom hem var jag hungrig som ett svin och så trött som en hamster är när man väcker den på dagen.
Skolan gick bra igår och hos frisören blev de nya expriment, så här har ni aldrig sett de förr kan jag säga.
Men jag är en sån person som gillar att pröva saker. Det största steget jag gjorde var nog att klippa mitt hår som var ner till där brösten slutar till axel långt. Men jag ångrar verkligen inte de, de växer ut extremt fort om jag inte har fel ska håret växa 1 cm i månaden (normalt) då kan jag säga att mitt växer minst 3 cm i månaden och då kan jag våga göra saker.
Nu har jag karamell/kola färgat hår och nästa steg blir blont som de ser ut just nu, tro de eller ej? Provar man aldrig så vet man inte hur de blir. Ska låta håret växa lite nu också sen får vi se :)
ååh jag älskar att expementera.
Så länge jag tycker de är fint skiter jag i andras åsikter.
Gör något vettigare än klandra?

Idag: Kämpig dag men den gick till enda till slut, ligger före i matten så jag räkna lite sen kunde jag bara slappa enligt min lärare. 2 ämne (dubbelpass) så såg dagen ut sen höjd punkten var att bli hämtad för jag hade verkligen inget sug för buss hem så de va braaa:)

Imorgon är en ny dag.
Ta dagens som den kommer
/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0