För minsta lilla

enda sen i morse har jag haft en tankeställare eller rättar sagt sen igår kväll men jag tycker saker och ting börjar gå över gränsen nu.
nu har jag bara imorgon kvar i skolan, imorgon ska jag vara riktigt flitig så jag kan känna lugn när jag tar mig hem imorgon...sen på fredag ska jag till sjukhuset sen ska man bara vänta...vänta på ett jävla besked
gud så irriterad jag är idag? och inte fick jag någon god mat i skolan heller
nä fy geda mig!
som tur har jag alla glada människor på skolan och såklart broder N.
tycker endå vi kommit varandra mer nära en innan eller har jag fel?<3
tack till alla MG guldklimpar

over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0