fredag hela veckan

fredag idag och jag har verkligen glidit genom denna dagen mycket bra.
började 10 med redovisning, var först ut idag också men det gick jätte bra enligt mig. Efter klassen va klar med redovisningen åkte jag in mot stan, åkte med ett gäng av text klassen så vi åt på BK sen sprang jag snabbt och skulle köpa klocka och otur att dom inte hade den jag ville ha men men jag köper den en annan dag. Sen snabbt tillbaka med text gänget, härliga människor. Sen resten av tiden till webb lektionen snackade jag med housin och nicolas sen va de äntligen dags för provet. HEHE!
Älskar vår webbdesigns klass, " oj varför är alla sjuka idag, kan de vara för vi har prov? nej de skulle jag aldrig tro.
MVG!....sha la la fredag hela veckan. Efter träffade jag på hanna och tog mig mot bussen, riktigt trevligt att träffa dig igen och jag tror det här är helt rätt för dig.
Idag blir de slappe fredag, orkar inte göra något...imorgon blir de andra bullar :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Emelie!!! Det var verkligen kul att träffa dig också och ja, jag tror också att det skulle bli helrätttttt! :D Ha det bra! Pusssss

2010-01-30 @ 11:50:52
URL: http://typiskthanna.webblogg.se/
Postat av: Mattiaskathinka

I love this page.

2011-07-18 @ 08:56:17
URL: http://mattiaskathinka.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0