JAG BLIR SÅ FÖÖÖÖÖÖRRRBANNAD

Jag & Nikky tycker till :
VAD I HELVETE HÄNDER MED VÅRT SAMHÄLLE!
Innan eller nu också men de har blivit så jävla topp med att blogga och känna pengar på de.

Många tjänar för dom är sig själva eller skriver egna åsikter m.m
MEN NU HAR DE GÅTT FÖR LÅNGT
nu hänger man ut sina vänner på sin blogg och kallar dom oförståliga ord för att vinna läsare och status

TVIIIII FAN!

1. Ni dömmer era vänner / före detta vänner
2. Ni kallar dom saker som är väldigt bissart.  Ord som inte borde anknippas till någon, Slå upp ord innan ni kallar något så ni vet vad fan ni kallar dom.
3. NI GÖR DE FÖR ATT VINNA PÅ DE
jag blir aaaaaaarg på sånt här.
riktigt förbannad!

Signar ut, klart slut!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Man måste alltid ta hänsyn till andra människor. Jag är noga med att inte hänga ut någon. Brukar säga att jag bloggar om mig och mitt liv, inte mina vänners. Men jag skriver ju gärna om jag tagit en fika med Madde eller varit på bio med Elin :)

2010-01-20 @ 16:23:05
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0