Lever min dröm

Söndag och jag är på topp, medans familjen ligger sjuk är jag så sjukt pigg idag.
Mamma och jag drog oss fram till centrum till en söt liten smyckes affär och köpte lite fina saker
Så sjukt glad blev jag när halsbandet och ett armband jag såg innan jul var kvar + att de var halva priset
De är sånt som gör ens dag. Nu har jag precis ätit lunch och nu ska jag plocka lite på rummet sen ska jag sätta mig och skriva ansökan och en tack text till en gammal lärare.
Sen vet jag inte vad som händer.

Veckan tror jag kommer bli tummen upp
visst de kommer vara intensivt i skolan men på fredag är jag ledig av personliga skäl och efter de ska jag hälsa på min kära skola och efter de blir de kompisar och trevligt på fredagskvällen.

vi hörs under dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0