Över snö täckt mark

har varit hemma en stund men nu orkar jag blogga
åkte iväg tidigt idag och fixade lite ärenden med familjen

har ju tyckt jag fått sämre syn så nu har jag fixat tid till synundersökning
sen fixade jag lite annat och de blev också lite små shopping.

REA- HYSTERI: Mellandags rean 09 - 10 tycker jag inte alls är som den varit dom andra åren.
ett minus enligt mig, när man kommer in är de en uppsjö av en och samma tröjor fast i olika färger?
så uppfattar jag de i vissa affärer, det är mass upplaga av i princip allt
De känns som ett enda bomb nedslag och får inte alls det stora suget att ta mig an allt i alla butiker.
har jag en helt annan uppfattning än er?
eller vad säger ni om årets rea?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0