På tiden!

nu är man klar med sitt projekt det ska nu bara redovisas tors/fre...på tiden asså!
ska bara små fixa lite för de kan alltid bli lite bättre de har man fått höra sen lågstadiet.
Typisk lärar mening. Annars dagen i sig har varit skit, inte alls roligt. "vi vet inte vad det är" fuck det! och ni ska vara läkare och kirurger?
Hoppas på de bästa för jag pallar verkligen inte mer...fan inte en gång till
kan jag få vara utan det någon gång?

Nu resten av kvällen ska jag bara mysa i soffan, har huvudvärk och är lite små ledsen
skulle egentligen stannat på öppet hus på skolan men i detta läget vill jag bara hem. Förlåt Nikky! <3
Imorgon ska jag ta mig igenom en dag till sen är de 2 kvar och sen är de helg igen...UNDERBART!
Nu väntar kvällsmat

Adios Amigos

Va de gud som gjorde listan på folk som skulle bli straffade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0