Glad, väldigt glad

Då är mina 3 veckors arbete avklarade, bara avslutning och så med gänget i morgon. Det har enligt mig varit fantastiskt roliga veckor och nya människor har man fått lära känna. Ett ordentligt bagage med kunskap tar jag med mig och en summa pengar. Även affärsidé och produkter kommer fortsätta att gå till försäljning.
Imorgon är det 1 månad kvar av lovet, längtar faktiskt till skolan men det är för jag älskar det jag håller på med och alla fina människor omkring en.

Sista tiden nu av lovet ska jag njuta till max, umgås med fina människor och en massa annat. En grej som också är spikat nu är när tapetserar gubbarna ska komma och fixa mitt rum, ååh va skönt de kommer bli och snyggt. Om 3 veckor har jag ett ny designat och fixat rum. Mer grejer ska köpas in men en hel del av dom stora sakerna som säng och sånt väntar i kartonger i min söta lilla klädkammare.

Nu ska jag fixa med kläder som ligger i högar och väntar på att komma in i garderoben och klädkammaren sen blir det en skål med glass och någon film.
Helgen har sina planer, söndag blir de G5! favorittjejerna helt enkelt!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0