Längesedan sist

Jag vet att jag inte bloggar som vanligt eller som jag lovat. Men jag har just nu fullt upp om dagarna.
Är inne på min sista vecka försäljningsveckan. För er som har missat har jag precis som många ett kommunalt sommarjobb men lite annorlunda från att rensa ogräs. Går entreprenörsskap och får chansen att skapa en grund till starta eget men främst hitta på en affärsidé som senare ska säljas. Och mina damer och herrar jag säljer ett resekit. Hitta den idén genom att jag själv inte tycker det finns tillräckligt med det eller snarare inte alls. Försäljningen är igång, lite segt men det funkar bra. Nog pratat om det får mellan 6 till 8 tusen sen plus den vinsten jag säljer allt för.

På fredag är det galet nog 1 månad till skolan börjar igen. Om man längtar tyder det på att man gillar det man gör i skolan då? saknar otroligt många och nu kommer även en ny kull in på skolan.

Har inte mer att säga en att jag tar en dag i taget.
Ta hand om varandra, utan andra är man ingen
& även respekt till oss medianer ♥♥

Kommentarer
Postat av: maggan!

helt klart eme! haha jag saknar oxå skolan! :O <3

2010-07-20 @ 00:30:29
Postat av: Anonym

Härligt magda! :) vi är riktiga medianer du & jag.

2010-07-20 @ 17:28:18
URL: http://tusenmegapixel.blogg.se/
Postat av: Rubenmarianne

Your website is extremely interesting

2011-02-19 @ 10:46:04
URL: http://rubenmarianne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0