Livet är inte rättvist

Har inte skrivit på länge men det har väl med att:
1. jag har inte orkat & 2. det är sommarlov.
Sedan sist har hunnit vara lite sjuk, jätte trevligt såhär på ett lov?!. Umgåtts med fina människor, hjälpt till i hemmet och lite sånt annat man ska göra på ett lov. Har ingen lust till att blogga i stora drag egentligen, man tar en dag i taget.På måndag börjar jag jobba det ska bli väldigt kul faktiskt, mina närmaste vänner har avslutat sina jobbperioder nu och då är det dags för min. Ahja! jag hinner med annat på helger och lite kvällar så jag deppar inte ihop. Något annat som verkligen tar musten ur mig är allt sjukhusbesök, jag har nog aldrig gått ifrån ett sjukhus glad? I vilken situation gör man det egentligen?.. När man fött barn kanske? Ingen aning men i alla fall så gick det inget vidare idag heller, åååååh. Det tog orken ur hela min dag så efter det åkte jag och mamma in till stan och kolla runt lite sen direkt och tränade. Orkar tyvärr inte skriva mer, nu ska jag ta något att äta och kolla fotbollen på tv.. mer ork har jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0