Stora saker på gång

Är som sagt inne i min 3 veckors jobb period, i morgon har det redan gått en vecka. Lär mig så otroligt mycket som jag knappt tänkt på själv, det passar verkligen mig dels med min personlighet och val av gymnasielinje. Har utvecklat något jag trott på fast gjort det mindre för att kunna ha en färdig produkt i ett visst antal upplagor att sälja om 2 veckor. Vi har varit på 3 studiebesök och jag har fått en helt ny inblick på hur vissa saker som framstår som svåra kan lösas på ett super lätt sätt. Tänker inte dra in fler rader med babbel, affärsidén avvaktar jag att berätta om.

Älskar vårt lilla entreprenörs gäng & ledarna är fantastiska.
Vi alla är såklart från samma kommun fast jag och en till otroligt nog kommer från min lilla gulliga by.
Det är typ som skola om dagarna men otroligt mycket mer slappare men samtidigt så extremt mycket att få in i kunskap. För att röra på oss gör vi "huvud,axlar, knä och tå" ramsan lite då och då. Inte frivilligt från vi ungdomars sida men ledarna älskar det.

I morgon väntar en intervju med tidning runt kl 14.00.
Älskar att få säga mitt egna tycke om saker och ting. Det ska bli kul att få framföra allt de positiva som det här arbetet som även är en kurs har framfört. Jag vet vad man ska och inte ska säga i media, vad man måste tänka på och vad för frågor som kommer dyka upp så jag tror det kommer gå hur bra som helst.

Skriver mer i morgon..
Ta hand om er alla och gå inte barfota på
Blodblåsor stora som ett öra vill man inte ha under fötterna, tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0