Ännu en Ta-det-lugnt-dag

Vaknade utvilad idag, har fått den sömn jag behövt nu sen den sömnlösa helgen. Solade och fixade i min ytterklädes garderob i förrådet under förmiddagen och sen bara slappade fram till 4 då jag åkte iväg med m&p för att kolla var jag ska på möte i morgon. Informations möte inför entreprenörsjobbet, spännande. hoppas det är lika roligt som jag tror det kommer vara. Följde även med och handlade inför midsommar, tänk sommaren är här.. vädret kan bara inte riktigt bestämma sig eller är det här nu?.

I morgon blir det som sagt möte kl 10, sen går jag nog i stan en stund sen blir de hem och äta innan jag ska iväg och träna lite. Mer roligt erbjuder inte den dagen antar jag.. om ingen vill hitta på något senare på kvällen om jag orkar?

Nu ska jag nörda mig med datorn lite till sen slänga mig i sängen och läsa lite skvaller innan kudden kallar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0