Dagen är över

Dagen har känts lång, fick offra min härliga sovmorgon för att en bygg nisse äntligen skulle komma och göra vid vår lucka på min ovanvåning. Nåja.. efter att han äntligen gått gjorde jag pannkakor som blev lunch och slappade framför soffan. Fram till 4 då mina föräldrar kom hem har jag hunnit med att rensa lite kläder och skrivit upp en " inköps lista" både när det gäller kläder/garderob, mitt rum och mitt badrum. Sen bar det av till stan och lite ärenden med mamma, fixade saker som har gjort min sommar ännu bättre och jag kom hem med 3 helt fantastiska klädesplagg. Visar nog bilder imorgon eftersom jag tror det blir shopping imorgon så tar vi allt då. 2 av plaggen tänkte jag gå och köpa till min avslutning som var förra veckan men gud vilken tur att jag vänta för nu var det rea på allt det jag velat ha, det gjorde min dag.

Orkar inte berätta mer babbel nu förutom en sak.
Jag har fått erbjudande av kommunen att redovisa en affärsidé, jag går ju en gymnasie linje som har stor bredd på sitt arbete och liknade. Har nu fått chans att få hjälp att driva vidare min starta eget plan via ett jobb. Jag tror verkligen det kommer bli toppen.
Nä nu får det var slut för idag, är helt slut i huvudet
Berättar mer i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0