Dagen i ord

Vilken dag! Som jag sa i morse kände jag redan när jag vakna att det skulle bli en bra dag och det blev det verkligen. Tog bussen på äventyr vid 10, härligt väder hoppas att de håller i sig även om det tydligen ska bli dåligt nu i helgen. Bilder på gårdagens shopping och dagens får vänta till i morgon för herregud vad jag har handlat idag. Faktiskt sjukt nöjd för jag har hittat plagg jag länge har velat ha på rea till bra priser.

Byxdress
Lång kavajväst
Stickad kort tröja
Svart topp
Brun vanlig bas tröja
Randig body
Jeans shorts
Leggins
3 armband
1 halsband
2 håraccesoarer
1 klocka
jag har säkert glömt något..

Allt det för under 1000 kr, helt otroligt för mer än hälften är saker jag spanat in sedan ett tag tillbaka.

I morgon är det helg, eller ja hela lovet gör det till helg varje dag men ja som sagt..
Det kommer bli en fullbokad helg med favoriterna och lite hemliga grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0